Halloj!

Hej! jag har perecis starat den här bloggen, och är ganska omedveten om hur det funkar, men jag lär mig snabbt. Men den här bloggen är inte bara till för att jag ska berätta hur mitt liv är (som dom flesta andra) utan jag startade den här bloggen så att ni kan fråga vad ni vill. jag ska försöka svara så fort som möjligt på era frågor. jag kommer oxå att fråga er lite saker som jag koppas att ni svarar på. men jag kan säga redan nu att det jag är säkrast på i hela världen är Twilight. Jag kommer även att komma med lite skvaller. jag kommer att starta en webbsida snart som jag hoppas ni kommer att tycka är kul, jag hade tänkt att jag skulle skriva en historia så jag behöver era råd om vad som ska hända. 


Kram //Emelie :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0